Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

tótaw-ellentopic

Friss topikok

Linkblog

Archívum

És lön világosság!

2007.08.16. 13:48 DaHintermeierhans

biztos olvastátok ti is tótawizé legújabb müvét. ha nem akkor tegyétek ezt most meg mielött tovább olvasnátok ezt a bolggot!
szóval ebben a bizonyos cikkben a tóta közli ugyebár egy "betelfonáló"-nak a véleményét, akinek röviden az a véleménye, h Magyarországon minden szar, minden rossz. ott mindennel baj van és ez mindig is így volt és így tovább. ugye ismerösen hangzik ez a szöveg. valjuk be MO az sátánföldje.
félretéve a viccet én megértem azt amit mond ez a bizonyos "betelefonálló", megértem a gondjait, bajait, nem az a célom, h öt fikázzam.
mielött tovább mondanám azt amit szeretnék, mint háttérinformáció meg szeretném említeni, h én megtetettem. igen én elhagytam az országot hét évvel ezelött és most is épp külfödön tartózkodom. én nem akartam menni. lehet nem hiszitek el, de én MO-on akartam maradni.
az a baj, h túl sokan, túl hamar feladják. azt mondják, h minek ez nekem, máshol jobb lesz. hiányzik nekik az az eszme, ami arról szól, h : " ez az enyém és épp ezért kitartok mellette jóban

ÉS ROSSZBAN",

nem helyesbítek: kitartok mellette jóban, és

ROSSZBAN MÉG INKÁBB KITARTOK MELLETTE,

rosszban épp azért tartok ki mellette, mert bajban van az ami az enyém és aminek én is része vagyok! azt nézem, h mit tudok tenni az országért és nem azt, h mit tud tenni az ország értem! mert azok akik szidják az országot azok nem gondolkoznak el azon, h mi az oka annak, h MO ilyen állapotban van. elfelejtik azt, h MO vissza lett dobva a fejlödésében negyven évet. de nem csak MO-ra jellemzö ez. nézzük meg a környezö országokat. ott ugyanazzal a problémával küszködnek az emberek mint mi. Lengyelországot már több millióan hagyták el. keletnemetországból szintén több millióan költöztek a nyugati oldalra. ez volna a megoldás?! egyszerüen feladni mindent?! ott hagyni az országot amikor a legnagyobb szükség van rám?!  tömeges kivándorlás, összepakoljuk a sátrainkat és elmegyünk nyugatabbra etelköz után a kárpátmedence is csak egy ámeneti megoldás lett volna?

NEM!

nem, nem kérem szépen, nem ez a megoldás. az h feladjuk az identitásunkat és átvesszük a másét az nem megoldás!
megmondom neketek mi a megoldás. az a megoldás, h megint felállunk a földröl, összeszedjük magunkat és azért dolgozunk, h MO megint ott legyen azon a szinten, amin úgy érezzük, h ott a helye!
most is mint már többször csak a lothárbá bölcsességeit tudom ismételni. ö ugyanis nagyon helyesen megmutatta nekünk, h csak is az összefogás az, ami ki tud minket húzni a kátyúból! ha átvészeljük a nehéz idöket és MI MAGUNK mindent megteszünk azért, h jobb legyen, csak akkor sikerülhet. mégegyszer:

NEM AZT KELL NÉZNI, H MIT TESZ (TETT) ÉRTED AZ ORSZÁG, HANEM AZT, H TE MIT TUDSZ AZ ORSZÁGODÉRT TENNI!

16 komment

Címkék: politika magyarország szex alkohol tóta w. emigració

A bejegyzés trackback címe:

https://totahulye.blog.hu/api/trackback/id/tr7141525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doom hammer · http://tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com 2007.08.16. 16:08:10

Vitatkozni a Mesterrel?
Dőreség.
Őt csak imádni lehet.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.08.17. 09:58:59

Miért valami ellen?
Miért nem valamiért?

bbbb 2007.08.17. 10:59:41

IGe: Mert ahhoz már gerinc kell, önbecsülés meg erkölcsi tartás.

b3ck · http://b3ck.net/ 2007.08.17. 17:28:47

Gusztustalanul írsz, a harmadik helyesírási és elgépelési hibánál nem bírtam tovább.

IGe: valami ellen sokkal egyszerűbb. Egy kifejlett lóra könnyebb felülni. :)

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.08.17. 18:57:21

lol, itt is legalább akkora gyökérségeket hordasz össze, mint a Negatívon :)
A helyesírási hibák tényleg rajzanak; én elhiszem, hogy dühös vagy, meg megsértették a magyar önérzetedet, de sajna ez nem mentség a nyelvtani szabályok alól. Mert vn elgépelés is, de a nagyja az bizony csúnya rossz helyesírási HIBA!!!

A végére pedig némi kötekedés: bár a már említett Negatív blogon is bebizonyítottad, hogy javíthatatlanul ostoba vagy (bár akkor még azt hittem, csak idealista), itt is hajmeresztő dolgokat írtál le.
Az államnak, az országnak NINCS szüksége rád. Senkire sincs szüksége. Csak az élőerő kell neki, meg a kizsákmányolható tömeg. Amiből pénzt lehet kisajtolni. Ma nincs olyan, hogy magyar állam. Ma van 384 képviselő, akik a saját zsebüket tömik, és közben meg asszisztálnak még pár tízezer élősködőnek, hogy minden lehetséges módon lehúzzák az embert.
Mert itt senkinek sem kell az ember. Csak az kell, amit el lehet venni tőle.

DaHintermeierhans 2007.08.17. 20:37:34

a helyesírási hibákért elnézést kérek (nem MO-on nevelkedtem), a tartalom marad!

Méhenkívüli 2007.08.18. 14:23:31

Hello,

grat az íráshoz, sok dologban egyetértünk. Jó példa a házasságkötés szövegét idehozni, hogy jóban-rosszban kitartok. És igen, rosszban még inkább! Csak amolyan ostoba internacionalista indulószöveg, hogy költözz el nyugodtan külföldre, ahol jobb.

Üdv, Gregor Schultz

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.08.18. 17:09:24

Tipikus a hibátok, Hans és Schultz (bár a nagymagyarkodás közben magyar névre nem futotta). Senki nem állította, hogy a külföld az maga a Kánaán. Ilyesmi csak a ti szátokból hangzott el. Itt az hangzott el, hogy mivel az ember szeretne boldogulni, igyekszik olyan körülmények közé kerülni, ahol ezt meg tudja tenni. Ma itt nincsenek olyan körülmények. Illetve lehet boldogulni, csak akkor bizony jópár törvényt ki kell játszani, meg kell szegni.

Attól, hogy valaki megunta az oknélküli szívást, meg hogy a munkáját nem fizetik meg rendesen és még semmibe is veszik, és kimegy, még nem rossz ember. Semmivel sem roszabb másoknál. Ez nem megfutamodás, hanem logikus döntés. Persze van, aki szeret szívni, aztán meg veri a mellét, hogy mennyire jó is ez így. Csinálja, senkinek semmi köze hozzá. De nektek sincs semmi közötök ahhoz, ha valaki nem áll be abba a sorba, mint ti.

Internacionalista meg az lenne, ha mi mennénk külföldre, a külföldiek meg jönnének ide. Egyenlőre innen csak menekülnek az emberek, és a szívem mélyén teljesen megértem, miért is.

Feca 2007.08.18. 22:59:16

TótaW? Mindig olvasom. Nem mindig el, de olvasom.
Sokszor nem értek vele egyet. Sokszor igen.
De azért fura, hogy olyan topikot emeljen vki,
aminek az a fundamentuma, hogy az ellenkezojet mondjuk amit Tota ír.
Az a baj, hogy ő nem fog ide írni. Ha értelmesen érvelsz az ő blogjában, szerintem észrevesz.
Igy szánalmas vállalkozás.

Méhenkívüli 2007.08.19. 02:03:13

Tüzes Istennyila, tényleg érdekelt volna, hogy mit írtál, de túl sok szó volt benne, és ezért inkább bele se kezdtem az olvasásba.

Egyébként ha rendesen bejártál volna nagymagyarórára (hogy ezzel vajon mit akartál nekem mondani...), akkor tudnád, hogy bizonyos mondatok implikálnak bizonyos más mondatokat. Úgyhogy teszek rá, mi hangzott el, és mi nem, mert mindenki érti az összekacsintást Tóta W. és az ő összekulcsolt kezű rajongói között.

Még annyit a nagymagyarkodásról, ha már így szóba hoztad, hogy 1. félig sváb vagyok. 2. olyan néven kommentelek, ami nekem tetszik, és amivel nem sértek másokat 3. nekem ez a hazám, szeretek szeretettel beszélni róla.

Már a Tóta-blogon is bicskanyitogató volt a stílustalanságod, reméltem, hogy itt megkímélsz tőle.

Elnézést a durvaságért, ez az első bekezdésed első felének szólt. A többit megértem, ha egyet nem is értek vele.

Minden jót,

egy fanatikus katolikus

hamham 2007.08.19. 02:46:35

Azzal remélem tisztában vagy, mennyire hiteles az írásod azzal, hogy te kint élsz külföldön. "...Túl sokan túl hamar feladják..." És te?

Szerencsére azért maradtak elég sokan itthon, akik próbálnak egy élhetőbb Magyarországot teremteni. És én maradok, de nem ítélem el azokat, akik mennek. Biztos jó okuk van rá, meg különben sincs semmi közöm hozzá.

Csak a volt etika tanárom idézném: "Ha választhatnék, hová szülessek mégegyszer, Magyarországot választanám. Már csak kalandvágyból is."

Egyébként megtisztelhetted volna JFK-t, hogy idézed.

gege 2007.08.19. 16:45:11

Hagyd abba inkább mert ez nagyon rossz.

Borneo 2007.08.19. 22:15:08

DaHintermeierhans, fussál neki mégegyzer, mert ez így nagyon gyengus volt!

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.08.19. 22:15:54

Ilyet írni itthonról azért hitelesebb. Aki itt él jobban tudja. Ha véletlenül olyan magyar vagy, aki hazajön és szavaz, majd ránk hagyja a hétköznapokban ezt a haramia brigádot, akkor egy szót se szólj, mert százezreket sértel meg.

Csacsi! 2008.02.20. 20:41:34

Én meg sok évet étem külföldön és most 5 éve MO-n. Amikor egy ország már nem képes független önálló döntésekre mert a nemzetközi befektetők kezében van akkor, itt már nincs mit tenni sajna. Nem akarlak elszomorítani benneteket de ez csak rosszabb lesz függetlenül attól hogy melyik párt van éppen hatalmon! Mindenki a nyugalmat, kényelemet és a megbecsülést keresi. Teljesen normális ha valaki ezt egy másik országban találja meg.
süti beállítások módosítása